Charter Hurghada - Palm Royale Soma Bay, cu plecare din Cluj Napoca
Soma Bay, HURGHADA, Egipt, Africa
Pret persoana/sejur fara taxe de la 839 Euro
Transport avion
7 nopti cazare
Demipensiune
Verifica oferte Charter Hurghada - Palm Royale Soma Bay, cu plecare din Cluj Napoca Soma Bay
Oferta nu mai este valida
Descriere
Fabulos 8.6 Booking.com
Situat idilic, cu o panorama deosebita asupra Marii Rosii dar si catre imensa gradina de palmieri si plante exotice, Sentido Palm Royal isi intampina oaspetii cu servicii de lux si o atmosfera perfecta pentru petrecerea unei vacante de vis.
Servicii incluse
- - Transport cu avionul
- - 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
- - Taxe de aeroport
- - Transfer aeroport - hotel - aeroport
- - Asistenta turistica in limba romana
- - Cazare 3/5/6/7/8/9/13/14/21/28 nopti
Servicii neincluse
- - Asigurare de calatorie medicala si storno (neinclus)
Cazare |
Transport cu avionul Inclus |
0EUR
|
Cazare |
1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana Inclus |
0EUR
|
Cazare |
Taxe de aeroport Inclus |
0EUR
|
Cazare |
Transfer aeroport - hotel - aeroport Inclus |
0EUR
|
Cazare |
Asistenta turistica in limba romana Inclus |
0EUR
|
Cazare |
Cazare 3/5/6/7/8/9/13/14/21/28 nopti Inclus |
0EUR
|
Cazare |
Asigurare de calatorie medicala si storno Neinclus |
0EUR
|
Charter Hurghada - Palm Royale Soma Bay, cu plecare din Bucuresti
Soma Bay, HURGHADA, Egipt, Africa
Fabulos 8.6 Booking.com Situat idilic, cu o panorama deosebita asupra Marii Rosii dar si catre imensa gradina de palmieri si plante exotice, Sentido Palm Royal isi intampina oaspetii cu servicii de lux si o atmosfera...
Fabulos 8.6 Booking.com Situat idilic, cu o panorama deosebita asupra Marii Rosii dar si catre imensa gradina de palmieri si plante exotice, Sentido Palm Royal isi intampina oaspetii cu servicii de lux si o atmosfera perfecta pentru petrecerea unei vacante de vis.
Servicii incluse
- - Transport cu avionul
- - 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
- - Taxe de aeroport
- - Transfer aeroport - hotel - aeroport
- - Asistenta turistica in limba romana
- - Cazare 3/5/6/7/8/9/13/14/21/28 nopti
Servicii neincluse
- - Asigurare de calatorie medicala si storno (neinclus)
-
ATENTIE! Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de serviciii de calatorie, agentia de turism organizatoare si agentia de turism intermediara, atunci cand pachetul este vandut prin intermediul acesteia, trebuie sa furnizeze calatorului urmatoarele informatii: 1. INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie, care se descarca AICI 2. FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie, trebuie semnat de calator si se descarca AICI. Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar. Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor. Oferta generata din sistemul agentiei Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
-
Conditii de penalizare in caz de anulare:
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele: - 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.
-
Conditii de plata:
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB): - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM) - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB) - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel; 2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB) - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare
-
Date generale despre documentele de calatorie:
Hurghada apartine Republicii Arabe Egipt. Cetatenii romani pot calatori doar cu pasaport turistic valabil (minim 6 luni de la intoarcerea in tara). Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual. Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile! Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera: -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare; -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces. -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort. -Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
-
Detalii viza:
-pentru sejur in Hurghada, viza este obligatorie si poate fi achizitionata la sosire, direct pe aeroportul din Hurghada -Pasapoarte normale de calatorie – valabilitate minim 6 luni de la data de iesire din Egipt si min. ½ pagina goala, spatiu necasar vizei -Cost viza: 25 USD / persoana, indiferent de varsta -Pasapoarte diplomatice / de serviciu – turistii trebuie sa obtina viza necesara deplasarii personal, de la Ambasada din Bucuresti -cetateni straini – trebuie sa intrebe personal la Ambasada din Bucuresti care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate. Oferim suport pentru detalii. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro. Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta ca turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
-
Informatii utile:
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00); •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.
-
Protectia datelor cu caracter personal:
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.